Český vyhledávač Seznam.cz v kostce
Seznam uvedl v roce 1996 Ivo Lukačovič. Cheznam v češtině znamená seznam, ale v širším smyslu to znamená seznam informací. Lukačovič nejprve vytvořil web jako sbírku odkazů a seznam nejlepších českých webů a rychle jej rozšířil přidáním sbírky zpráv a informací jako produktu pro pokročilé vyhledávání na trhu v českém jazyce. V prvním roce budování své webové stránky zřizovatel zřídil denně asi 10 000 návštěvníků a postupně vydělával peníze umístěním bannerové reklamy na přední stránku webu.
V roce 1998 spustil Seznam bezplatný e-mailový servis a zpravodajský portál NovinKy.cz. V roce 2001 byla služba firmy.cz přidána k prohledávání všech registrovaných firem v České republice, což je služba, které vděčím za svou počáteční popularitu. Tato služba zahrnuje různé podniky se všemi jejich informacemi, které uživatelé mohou vyhledávat pro jakýkoli typ produktu nebo firmy podle komentářů poskytnutých v tomto vyhledávači, a dokonce je upřednostňovat na základě hodnocení. Tato služba umožňuje uživateli nakupovat, získat zkušenosti s nakupováním pro ostatní a dokonce i to, jak navštívit místo podnikání.
Ve stejném roce byla společností Seznam spuštěna další služba s názvem Sreality.cz, která usnadňuje vyhledávání a pronájem domů a bytů. Následující rok spustil vyhledávač podobný portál na nákup nových a ojetých vozidel. Krátce nato zavedení několika dalších služeb, včetně místní reklamní služby (SKlik.cz), video služby a služby pro snímání a přidávání obrázků na mapu, vedlo v roce 2010 nejméně jednou za měsíc ke kontrole internetu nejméně 5 milionů uživatelů. Navštivte mě jednou.
V roce 2013 se Seznam zaměřil na nabídku mobilních aplikací pro většinu svých služeb. Jednou z nejoblíbenějších aplikací v tomto vyhledávači je mapová aplikace Mapy.cz, která v roce 2014 získala Internet Info České republiky tři ocenění.
Soutěžím s Googlem a Seznam je jedním z předních příkladů vyhledávacích strojů, které dosáhly skutečné konkurence se společností Google na národním trhu. Pro firmy, které chtějí inzerovat online na internetu v České republice, je to určitě nejlepší volba.
Seznam má asi 90 procent trhu s online reklamou v České republice. S obchodními službami Seznamu a portály, které Seznem spustil, je Google druhým největším poskytovatelem online reklamy v zemi. Služba SKlik společnosti Google je zhruba ekvivalentní službě Google Adwords, kromě toho, že Google si je více vědom potřeb veřejnosti a relevantnější pro požadavky uživatelů. Ale především je Seznam skvělým příkladem společnosti, která postupuje vpřed se správným porozuměním potřebám uživatelů a považuje ji za nejdůležitější možnost poskytování svých služeb.
Tři hlavní důvody, proč Seznam získal významný podíl na trhu mezi Google Checks, jsou:
Seznam byl první a největší internetovou společností a nativním vyhledávačem v České republice, a zatímco na webu se neustále objevovali další konkurenti, Seznam byl schopen využít své první pozice a upevnit svou pozici mezi česky mluvícími uživateli. Odpusťte. Kromě toho, i přes rozšířené používání internetu v České republice, mohl Seznem využít nedostatek znalostí a minimální kontroly českých uživatelů v angličtině a optimalizací pro rodný jazyk si pro sebe vytvořit nedosažitelnou pozici. Co však umožňuje seznamu udržet si pozici mezi českými uživateli, navzdory vysokému používání angličtiny uživateli, je poskytování různých nativních služeb, jako jsou pokročilé a inteligentní jazykové nástroje, mapové služby, vyhledávání zpráv a další.
Druhým případem je neuvěřitelné zaměření výzkumného pracovníka na poskytování služeb domorodému publiku zaměřením na české domácí trhy. Seznam neusiluje o globalizaci ani o portál, který by přilákal publikum z celého světa. Seznam se zaměřuje na to, jak hledat česky mluvící uživatele ve webovém prostoru, pořadí zboží a služeb, které české mluvící publikum a reklamní trh potřebují a používají, což vedlo k jeho růstu. Nejedná se o nákladově efektivní vyhledávání něčeho, jako je Google, v celosvětovém měřítku a pro všechny země.
Skvělým příkladem je konkurence mezi mapovou službou Google a mapovou službou Google. Jedním z hlavních důvodů, proč je moje mapová služba lepší než velká konkurence, jako je Google, je věnovat zvláštní pozornost mapovací službě, která pomáhá českým uživatelům najít jejich oblíbenou zábavu. Seznam se stal ve své zemi populárním poskytováním speciální mapové služby pro vyhlídkové a zábavné aktivity offline (v lesích a odlehlých oblastech, kde není možné poskytovat internetové služby online) a poskytováním správných a atraktivních služeb.
Moje žena vždy hledala vývoj a inovace. Identifikace dostupných příležitostí, poskytování nejlepších služeb a jejich rozvoj byl vždy mým nejlepším vyhledávacím nástrojem. Například v roce 2013 Seznam představil inovativní a inovativní způsob poskytování výsledků vyhledávání. Spořič obrazovky velmi pomohl uživatelům rychle vybrat web a rychle se k němu dostat a zobrazit jej zobrazením svých screenshotů na webových stránkách.
Publikováno: 27. 04. 2020
Kategorie: Technologie